سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بچه های مخ تعطیل

سلام دوستان  ، بعد از چندین ماه با یه آپ اومدم به وبلاگم سر بزنم! این آپ رو به افتخار خواهر گلم دارم میزنم چون واقعاً دلش گرفته بود ، اونقدر دوستش دارم که دیشب داشتم از ناراحتی اش دق میکردم ! 

این شعر قشنگ رو تقدیم میکنم به همه اونایی که دلتنگ عزیزشون هستن :

 

نمی دونم چی باید گفت از اون حرفای شیرینِت

نمیشه باورم حالا از این چشمای غمگینِت

همیشه ترس تو این بود که من با تو نمی مونم

می گفتی باش کنار من ، بدون تو پریشونم

نمی گیری سراغ از من ،‌ کسی که تو خداش بودی

کسی که با تو عاشق شد ، تو آهنگ صداش بودی

دلم تنگ صدای تو ، می خوام باشم کنار تو

دل زخم خورده ی عاشق ، هنوزم چشم به راه تو

چه دلتنگم ، چه دلتنگم ، دارم با غصه می جنگم

چه دلتنگم ، چه دلتنگم ، دارم با غصه می جنگم

دارم با غصه می جنگم

تمام حرف من با تو ،  با عکس و جای خالیته

حالا من موندم و یادِت  ، مگه این حرفا حالیته

مگه این حرفا حالیته

چه نا آرومه قلب من ، چه بی تابه دل و جونم

میخوام از تو خبردار شم ، کجا هستی نمی دونم

چه دلتنگم چه دلتنگم

هنوز بی تاب بی تابم

دارم با غصه می جنگم

دلم تنگ صدای تو ، می خوام باشم کنار تو

دل زخم خورده ی عاشق ، هنوزم چشم به راه تو

چه دلتنگم چه دلتنگم

دارم با غصه می جنگم

چه دلتنگم چه دلتنگم

دارم با غصه می جنگم

دارم با غصه می جنگم


ارسال شده در توسط mehdi abadi